tisdag 6 januari 2015

Erbjudande för Januari månad!


I min webbshop kommer jag att ha olika erbjudanden under hela året, det kan vara smycken som är prissänkta under en viss tid, fri frakt och andra rabatter. Jag kommer även att ha olika tävlingar/utlottningar av smycken här i bloggen och på min facebooksida; ujdesignsmycken, så håll utskick här inne så missar du inget!


Coolt elastiskt armband och fraktfritt

Vi börjar detta året med första erbjudandet som är ett elastiskt armband i beigt och brunt med olika berlocker. Pris: 79 kr (ordinarie pris 119 kr)

Dessutom är det fraktfritt hela januari månad!







Armbandet är snyggt att ha enkelt som det är eller mixa ihop det med andra armband. 




Välkommen in till min webbshop och kika på månadens erbjudande och mina övriga smycken!  



Ha en bra dag!

 Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar