torsdag 9 juli 2015

Sommaren var här ....

för ett kort ögonblick......... Ja, förra veckan och hela helgen var helt underbar. Men nu, den här veckan, var vi tillbaka i kallare grader och blåsigt igen! Men då detta är min sista vecka att jobba så klagar jag inte, då är det helt OK med detta vädret. 

I morgon, fredag, börjar min semester. Jippi!!!! (Ja, från mitt dagtidsjobb, mitt företag jobbar jag med kvällar och helger :))

Då vi har renoverat vårt vardagsrum och det är klart för att inredas, så har jag en del planer för rummet........ Jag tänkte bla att under semestern få tid över för att göra en lite större drömfångare för att ha som dekoration kanske i vardagsrummet eller i något annat rum....





Jag har gjort en hel del drömfångare men endast för att ha som halsband. Jag bara älskar drömfångare!!




Ha det gott!

 U 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar