söndag 28 januari 2018

Härlig Helg!

Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jag fått mycket gjort och det känns bra med en ny vecka på ingång.

Min favorit frukost på helgen är helt klart "Äpple i ugn" med vaniljkvarg, är så gott och så enkelt att göra. Denna frukost lyxade jag till det med igår..




Jag har även gjort ett nytt halsband till mig själv. Jag är så dålig på att använda halsband och tycker ibland att de nästan är i vägen. Mitt favorit smycke är helt klart armband och det använder jag nästan alltid. Armbanden är ju även så bra då man kan matcha ihop dem i olika kombo, både i färg och stil, eller bära det enkelt så som det är... Helt efter hur man känner för. 

Halsbandet som jag nu har gjort, blev ett halsband med facetterade agater i svart och beigt. Pärlorna har en härlig blandning av färgerna svart, brunt, beigt och lite vitt. Så spräckliga och härliga!




Halsbandet är handknutet och tar lite tid att göra, det har en stor brun tofs och en berlock i rostfritt stål med texten HOPE.







Självklart har jag även gjort armband med dessa läckra pärlor, armbandet har en liten berlock med en svart strass pärla. Alla metalldelar är i rostfritt stål.

Armbandet hittar du här: 





Ha en fortsatt fin söndagskväll!

❤ Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar